2007-04-13 | 15:48:06

HELG!!

ÄNTLIGEN!!   varit rätt trist att va i skolan när inga andra är där, men det gick iofs rätt fort. och det är ju kul grejer, jag har skaffat mig en ny polare, han är söt och har Dumbo-öron och ett brutet ben. Han sitter snällt och väntar medan man byter bandage, sen får han lite godis och jag får en puss.

igår grillade vi på korren.. jag somnade innan kl tio i soffan hehe... efter en stor portion grillspett m pot-sallad och ett par glas starkcider, natti natti... släpade mig hem innan midnatt iaf och fortsatte sova i min egen säng. fast den i Fagersta är skönare.. suck.. skulle köpt en mjukare madrass. jaja min säng är en bra säng. men lite för hård...

nu har jag ätit min macka och ska ut på en solskenspromenad m Henning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0