2007-04-12 | 07:47:34

påsklov?

kl är snart 8 och jag är på väg till skolan. en allmänt pissig morgon. egentligen har jag påsklov. är hungrig som fan, men har inte orkat handla, så ingen mat hemma, blir typ te och knäckemacka utan smör. nice. och bilen låter inte längre prutt utan stor fet brakare så den får stå still till på måndag morgon då vi ska rulla bort til verkstan (el redan sön kväll kanske, hmm det kan man ju faktiskt, smart!)

men hursomhelst fick jag jobbet, så planen för i sommar är v 23-24 ledig, lite inskolning på Avesta smådjursklinik bara. v 25-29 skåne, v 30 ledig, v 31-33 Avesta.

fan också. stress blir det också. och inte sovit inatt ordentligt heller.

igår spelade vi robo rally, kul kul! jag bankade iväg de andra och sabbade deras planer, hehe, jag är ond =) ikväll grilla. nu bråttom, hej.

Kommentarer
Postat av: leila

låter som du hinen rmed att njuta liteialafll trots skol å stress... jag tycker inte att man alltid måste veta saker. utan köra som det känns bra. måste man namnsätta förhållanden?

2007-04-12 @ 13:10:45
Postat av: Jamilla

Håller faktiskt med Leila. Man måste inte alltid sätta etiketter på relationer.. Känns det bra så kör på! och om andra tycker att man måste definiera sig eller ens förhållande med nån så fuck them! =) Bara man mår bra själv så.. =)

2007-04-12 @ 14:17:59
Postat av: leila

jag har en nykofta. ljusgul å fin. lite osm din...nu läst ut jenny..du kan ju läsa klart den när du komem rå hälsar på

2007-04-12 @ 19:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0