2007-04-04 | 07:50:43

tidig morgon

har man bestämt sig för att va hemma och va sjuk så borde man ju åtminstone få sovmorgon. tycker jag. men djuret var bajsnödigt kl 7. så för att göra det bästa av situationen klev jag upp, gick en liten sväng, äter frukost, går och lägger mig igen och kliver sen upp och äter frukost en gång till. frukost är bra. äta bör man annars dör man =)

idag mår jag bättre. är bara lite sur på mig själv för att jag inte tog det lugnt från början. hade jag bara suttit hemma och vilat hela helgen, när jag kände att det var nåt på gång i halsen, eller inte tagit en alvedon och gått till skolan i måndags... ja ja... man ska inte fundera så. antagligen hade jag blivit dunderförkyld ändå. men tänk om...



Kommentarer
Postat av: leila

kalla honom pojken är framsteg... vi ses i morgon. jag kommer då å bakar en tårta. är affärerna öppn apå fredag?typ ica? paketet är fixat. å äta är supergott oftast. jag är dundertrött.

2007-04-04 @ 09:43:11
Postat av: leila

inte du. du nämns som syster. och vill gärna att du skriver under även med syster=)

2007-04-04 @ 12:57:39
URL: http://leeilas.blogg.se
Postat av: Jamilla

Fan slöis. Skriv blogg!

2007-04-08 @ 23:58:15
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0