2007-08-08 | 22:20:20

åskväder

idag har varit en dålig dag, både pluggmässigt och hälsomässigt. fick väl lite (med betoning på lite...) gjort under förmiddagen men sen blev det varmt och kvavt ute. jag fick ont i huvet och la mig en stund i soffan för att vila. lyckades dricka en halvliter saft också och få i mig ett par mackor. men sen däckade jag som sagt i soffan. mellan kl halv ett och halv sex rörde jag mig inte mycket. låg mest och halvsov, drömde massa konstiga saker, klev upp ibland och drack lite, åt lite, kissade, tog en alvedon, tyckte lite synd om mig själv... när mamma kom hem från jobbet åt vi middag och sen blev jag väl lite piggare. huvudvärken har släppt (pga alvedon?) och det är svalare nu.

jag har ju varit förkyld mer eller mindre hela sommaren så tänkte nästan ta och ringa doktorn imorn, kolla så det inte är nån bihåleinflammation på gång och isf få lite antibiotika mot det.... jaja, nog gnällt. jag kommer garanterat bli en sån gammal tant som gnäller om mina krämpor för alla som orkar, och inte orkar, lyssna =)

imorn är det iaf inplanerat en öl nere vid hamnkrogen, ska bli nice! om det inte regnar då... *håller tummarna* och massa massa plugg ska det bli imorn!! även om tentan går åt skogen så har jag ju iaf lärt mig nåt. tänk positivt, tänk positivt!!


Kommentarer
Postat av: your beerdate for tomorrow

Och så kan du väl ta helgledigt och följa med upp till Gävle?! Kom igen! Roadtrip upp och så fest och slappa hela helgen? =)

2007-08-08 @ 22:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0