2007-08-20 | 12:48:55

hemåt

så nu ska jag då sätta mig i bilen och åka de ca 14 mil till uppsala. hur känns det då? just nu  är första känslan jag känner  hunger, ska alltså ta en macka innan jag åker. sen lite sorgligt för det är himla skönt att va här i Fagersta. och så betyder det ju att sommaren nästan är slut, skolan börjar på måndag. och imorn tenta, det är läskigt. tentor gillar vi inte. men ska ändå bli skönt att komma hem till min egen lägenhet där det bara är jag som bestämmer och gör som jag vill och ingen som hela tiden vill veta vad jag gör/ska göra/har för planer.... så det blir nog bra. tre terminer till, sen är det slut på det roliga. kanske ska göra ett ryck och leva lite studentliv i år då. sista chansen nästan ju. nä, macka var det, sen åka.

Kommentarer
Postat av: jamilla

Men vi ses till helgen igen! Och lycka till på tentan!! KRam!

2007-08-20 @ 14:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0