2007-08-27 | 19:56:29

upprörd och fattig

dyrt som fan!

har nu beställt böcker till åk 5, två feta böcker, sammanlagt nästan 2500 kr.
och lagt ut 640 på kompendier samt 800 i depositionsavgift för skyddskläder.
Nu borde det inte va så mkt mer i år, nåt litet kompendium och så lite kopieringskort bara som tillkommer under året... hoppas jag. usch..

vi är ju faktiskt inte veterinärer än, vi får fortfarande bara ca 7000 kr i månaden och vi bor i Uppsala där en etta kan kosta 3800 kr / mån. hur mycket blir det kvar då?


herregud.

dessutom läcker min vattenkokare, typiskt obra då det kan bli kortslutning. dags att köpa en ny. och min termos läcker också... och min mascara är torr som öken och min ansiktskräm slut (men sånt får man väl prioritera bort, liksom sittningen på torsdag) men min nya höst-jacka tänker jag faktiskt köpa trots fattigdom! på nåt vis...

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Är här! Har uppdaterat! =)

2007-08-30 @ 06:17:52
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0