2007-12-09 | 23:23:14

catching up

senaste inlägget var ett tag sen

jag har läst om reproduktion, skrivit en besättningsutredning om omlöp på en suggpool och mycket duktigt undvikit att tentaplugga. så imorn kan jag ju gå dit och titta på frågorna iaf. men det är ingen fara, det finns omtentor! man måste prioritera här i livet för att klara sig. som att prioritera sovmorgon och lite dagsljus på morgonpromenaden före föreläsningar. sånt är viktigt. dagsljus alltså.

helgen har varit skön men kort. jag har gjort mest ingenting. passat Diesel lite (mycket) och klurat på vad jag ska ge min hund för mat. just nu är jag inne på hemlagat med en touch av BARF. det verkar bra och han älskar maten! däremot så vet jag inte riktigt om han tål kyckling, och eftersom kycklingvingar är jättebra BARF-mat så måste jag hitta på nåt att ersätta dem med. eller försöka se om han tål det om man ger bara en i början och sen ökar på... och så måste jag hitta lite mer bra (vetenskapliga!!) texter om vad hundar egentligen ska äta.

nä sova var det kanske... är det nån liten tomte som undra vad jag önskar mig i julklapp förresten? tror jag har spritt rykten så gott det går men för att dessa verkligen ska nå alla små tomteöron så kan jag ju säga det en gång till =)

- locktång
- köksklocka
- snygg ögonskugga i liknande färger som jag haft (brun/brons/guld/pärlemor)
- örhängen i silver, små ringar som är LÄTTA att få i!
- nån snygg sjal i fin färg (inte vit/grå/svart)
- en bärbar dator, eller en halv =) (15" är helt ok, jag har inga stora krav, vad som helst är bättre än den jag har!)
- presentkort på stadium
 sen så har jag önskat mig stora temuggar och en köksvåg, men pojken har varit så lurig så jag funderar på om han köpt nåt utav dem åt mig... (och vad f-n ska man hitta på åt honom då???!!!)

nu är det dags att sova så att man orkar med en heldag på ambulansen imorn!
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag kände ungefär likadant som du inför tentan... jobbade till kl 23 kvällen innan och innan dess var det ju natt-O, och så allt som har samlats på hög medan jag var bortrest... Mitt problem är att jag är dålig på att prioritera så jag försöker hinna med ALLT istället... Henke och jag ska inte köpa julklappar till varandra i år (men jag har skrivit önskelista utifall att han skulle komma på tanken) för vi ska köpa ny TV istället (VERKLIGEN på tiden).

2007-12-10 @ 16:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0