2007-12-15 | 15:49:45

lördag, jullov, äntligen. jippii.

nu är jag trött. och ganska less på allt. vilket är skumt för egentligen har jag ju haft en riktigt bra dag hittills. riktigt bra. egentligen. jaja, det är väl julstressen eller nåt som smyger sig på...

hunden har iaf fått varit ut på långpromenad och sprungit lös så han ska va nöjd.

jag är hungrig så kanske ska ta tag i den biten först, med lite mat i magen är det större chans att jag får nåt vettigt gjort.

vettiga saker jag borde få gjort:
diska
städa
tvätta
packa
handla färdigt julklappar
skicka julkort till åtminstone tre pers.

ovettiga saker som jag vill göra:
åka till Stockholm och gå på hundmässan imorn!

ingen som ska dit? som har en plats över i bilen? fast jag har väl egentligen inte pengar till sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0