2007-07-09 | 20:58:53

slakteriblogg dag 15

idag kom det nya stackars vikarier till slakteriet. jag som snart är inne på min sista vecka tackar gud (eller nån) för att jag inte behöver vara kvar lika länge som de. de är förvirrade, fumliga, långsamma, bortkomna.... precis som vi var förra året de första veckorna. nu räknas vi tydligen som "ordinarie", Tobias tyckte det var bra om vi lärde upp de nya för vi minns ju hur det är i början, vad man undrar och så... hmm... mina bästa tips idag var nog:

"om det är nåt ni funderar över eller om ni inte hinner med så kan nån av de andra hjälpa dig!"
och
"håll dig ur vägen, jag hinner inte förklara allt för dig nu jag är ganska stressad!"

hursomhelst, det är ju kul med lite nya ansikten. och de verkar ändå lära sig fort, hoppas hoppas så att de kan gå in på linjen så snart som möjligt! (fler man på linjen = längre raster!)




Kommentarer
Postat av: Jamilla

Haha, coolt att va ordinarie redan andra sommarn :)
Och ja, ibland kan det nog va lite krånligt innan man kommer till rätta.. Och ibland kan det nog vara värt det, om det man väntar på är tillräckligt bra? typ.. eller nåt

2007-07-09 @ 21:18:36
Postat av: Jamilla

Och by the way... Var mitt inlägg så dåligt att det inte ens var värt en liten kommentar? snålt

2007-07-09 @ 21:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0