2007-06-03 | 17:20:09

sommarlov

jag är hos mor och far i Fagersta och njuter av mitt sommarlov. har idag fikat på hembygdsgården. sen sovit i soffan och legat en stund ute i solen, men det blev alldeles jättevarmt.

har köpt sommarlovsgodis, det ska jag äta imorn medan jag gör mest ingenting. bra plan för morgondagen. haha
men sen blir det nog en sväng till västerås, ska bara bli lite snygg först, klippning och slingor på tisdag, blir nice...

nu iväg och rasta hunden, hämta bilen och så grilla ikväll då! mums mums

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej och hallå! Så du har också en blogg minsann! det är skönt att kunna skriva av sig lite! jag har nyss också skrivit ett slött inlägg om min lata dag där inte mycket blev gjort, förutom att läsa en "riktig" bok med handling för en gångs skull! =)

2007-06-05 @ 19:35:38
URL: http://emilia.bloggagratis.se
Postat av: Jamilla

Nu är du inaktiv igen.. sätt igång och skriv ett nytt inlägg, tack!

2007-06-07 @ 21:54:00
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0