2007-06-08 | 15:01:57

vilka krav!!!

men det är ju sommarlov! jag är slö! orkar inte skriva blogg så ofta, dessutom händer det inte särskilt mycket och min tankeverksamhet har också semester så jag är inte ens så filosofisk.


jaja, uppdatering:

måndag - slö dag. mycket fika. firade kusin 17 år!
tisdag - klippning och nya slingor och snordyrt schampoo. blev fint!! åkte till västerås för att hälsa på pojke. lite ångest bara. men det gick över, han är söt och rar och jag tycker om honom!
onsdag - i västerås hela dagen. slö dag, bortskämd jag =) roligt, härligt, vi latade oss, spelade boule (jag spöade honom!! jag är bäst!!) käkade hamburgare, promenerade i hamnen... kollade på Grey =)
torsdag - upp tidigt, åkte till Fagersta igen, sola hos Jamilla och vetenskapliga undersökningar om vilken sida som egentligen är bäst at stå på när man spelar kubb...
fredag - tittat på Annas häst, den var fin! ska tydligen få låna nån pålle och rida ut på om jag vill också, Malin är snäll. snart kommer pojken så jag har duschat och gjort mig lite fräsch. är ju så varmt och äckligt nu så man blir svettig bara av att vara. fy!

annars drömmer jag fortfarande om det perfekta huset på landet, går långa promenader med hunden och för tillfället dricker jag tranbärsjuice. hej

Kommentarer
Postat av: Emilia

Låter som att du har det väldigt bra på ditt sommarlov! Jag ska jobba i helgen - och alla andra helger i sommar! (Jag tänkte mig inte för när jag tog på mig det jobbet och upptäckte för sent att det faktiskt blev jobb på exakt ALLA helger!) Jag har också varit hemma hos mammsen och pappsen nu i veckan och kopplat av. Skönt att vara på landet!

2007-06-08 @ 22:05:24
URL: http://emilia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0