2007-05-12 | 20:47:35

bonde söker fru och schlager, vilken kväll!

tidig morgon. tvättstuga. somnar om.

kl 8. tvättstuga. träffar Helena, sen Karin. somnar om.

11.45. kliver motvilligt upp ur sängen och äter frukost. sen en slö promenad i solen med hunden och pojken. sitter nere vid ån en stund och myser. fint.

dags att städa. pisstråkigt, hata dammsugaren!! det blir ju inte rent hur man än gör! och så är det väl lika skitigt imorn igen, blir arg!!!! vill slå sönder nåt, slå nåt hårt, skrika, bråka, gaaahhh!!!!

springtur runt åsen. jag slöar och går lite bitvis, men blir ändå svettig. och mindre arg. t o m på gott humör, hunden får springa lös och sköter sig oväntat bra. på väg hem ropar pojken från korridoren, han vill kramas, jag är äcklig och svettig och röd i ansiktet. men han påstår att jag är söt ändå. haha, han är skum. men snäll. han får en kram iaf.

kommer på att jag inte ätit sen frukost. hmm.. en smoothie blir bra. en dusch och så smids planer för kvällen. Maria kommer över med en flaska vin snart. schlager först, sen får vi se om vi orkar dra på oss balklänningen och gå ner på uls en sväng. vårbal.

nu börjar jag bli lite skakis, men fortfarande inte hungrig. skumt. ska iaf äta lite chili con carne, tror det behövs trots att min kropp inte fattar det. tittar på bonde söker fru också, hehe..

imorn ska vi promenera med hunden in till stan och fika. kanske sitta ute vid vg. nice nice.

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Ja, skakis är ett bra tecken på att det är dags att äta! ibland måste man tvinga kroppen trots att det inte knorrar i magen eller man ens är sugen. För annars slutar hjärnan att funka och kroppen blir skakis och svag.
Ät mat!

2007-05-14 @ 08:25:19
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: Jamilla

Va tusan... fick spam-varning på kommentaren här nyss. Vad i det inlägget kan vara spam??? Svor ju inte ens.

2007-05-14 @ 08:26:00
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0