2007-10-10 | 10:59:32

vinter på gång

åh fy, det ska visst bli kallare nu! bara + 1 grader ikväll, och jag som ska på hundkurs!! Det blir långkalsonger, raggsockor, vantar och mössa som gäller! Och så massa extra tröjor med i väskan, iaf två... eller så tar jag det tjocka fodret till jackan och så jackan i väskan. hmm svårt det där. och täcke till hunden är bäst att ha och en filt att ligga på så att han känner sig trygg i sitt eget lilla hörn. Sånt är viktigt. Mamma varnade för snö imorn men jag tror (hoppas) att hon överdriver.

jag har ett liiitet problem:

nu i helgen är jag ju helt ledig
nästa ska jag på älgmiddag
helgen efter är det kadettbal i enköping som jag är bjuden på, innan det skulle jag behöva åka till fagersta och hämta balklänning! (ja, syster, jag tänker låna din)
sen är det väl alla helgona-helgen så vi är lediga på fredagen, men jag har jour på lördag (kl 8- kl 8 sön)
helgen efter det veterinärmöte tor-fre, phlugan lör, åka till skara söndag. senast lördag dag skulle jag gärna bli av med min hund i en vecka! (syster? jenni? Maria? mamma?) och innan skara-resan måste jag även byta till vinterdäck, hur göra??

åka till fagersta nu i helgen och hämta balklänning? åka även 8-9/11 och byta däck? ska jag åka till Gävle m hunden också nånstans däremellan? eller byta däck nu i helgen? bara lämna hunden hos Jenni?

just nu är inte allt helt genomtänkt och färdigplanerat vilket stör mig en gnutta. jag gillar att ha saker planerade i god tid. (nähä??!!)

nu tvättstuga.

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Burr. Det verkar vara kallt med höst och vinter. Varför har vi inte sommar jämt?

2007-10-10 @ 21:05:06
Postat av: Emilia

Jag känner igen mig i det där - dagarna (och ffa helgerna) räcker inte till!

2007-10-10 @ 22:06:59
Postat av: Anonym

nähä!? no shit

2007-10-10 @ 22:38:18
URL: http://leeilas.blogg.se
Postat av: Jamilla

Vad är kadettbal för nåt? eller ja,bal vet jag ju.. Men vad är kadett?

2007-10-11 @ 19:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0