2007-09-02 | 11:10:40

nya kunskaper kräver inrednings-shopping

jag har lärt mig nåt nytt!

anledningen till att vinflaskor bör förvaras liggande är att annars torkar korken och det kommer in luft i flaskan vilket gör att vinet oxiderar, dvs börjar smaka vinäger..  så nu skulle jag behöva ett vinställ... 

hihi, alltid hittar man på anledningar till att köpa saker! detta är en materiellt samhälle, kommersiellt och kapitalistiskt och allt vad det nu heter. du är vad du äger och den med flest saker när den dör vinner. jag vill ha ett vinställ! snyggt ska det vara och med mått så att det passar in i mitt vitrinskåp.

såhär kan det ju inte se ut...
image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0