2007-09-20 | 11:33:28

snabb uppdatering

Vad har hänt sen sist?

jag är förkyld, igen. denna sommar är verkligen en sjuk-sommar. fast nu är det ju höst, så höstförkylning kanske? jaja.. just nu är jag hemma och vilar för att bli frisk fort fort!!

fick ju inte hälsa på bäbis idag heller då.. inte bra att snora på en två veckors bäbis.

varit på kurs m Ghanim, jättekul! han var duktig! och mkt positiv instruktör, tyckte det var kul att jag tränade med en vinthund och tyckte att han var mkt lyhörd för mig. kul!

beställt glasögon, de har kommit också så jag skulle kunna hämta dem i helgen, men väntar nog en vecka, var ju till fagersta förra helgen... kan inte skämma bort föräldrarna för mycket med min närvaro =)


nä nu ska jag sova lite, det ska visst vara bra om man är sjuk.

avslutar detta mkt kreativa inlägg med en bild på den blivande lydnadshunden:
image43

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vacker pojke!
Krya på dig!

2007-09-20 @ 17:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0