2008-04-13 | 13:43:12

Regnig söndag

Uscha vilket tråkväder! Snöblandat regn ser det ut som, och kallt är det också! Vi var ut ca 45 min imorse, det fick räcka. Nu kurar hunden i sängen och jag städar. Får ju besök ikväll och då kan det inte va alltför mkt grus på golvet. Jag förstår inte var allt grus kommer ifrån, hur ofta jag än dammsuger så är det ändå alltid lite sand på golvet. Suck... Jag vill ha en stor lägenhet där det mesta gruset stannar i hallen, här är ju hallen bara ett hörn av resten av lägenheten.

Igår gymmade jag. Det var på tiden. Den här veckan blev det inte så mycket träning, löpning i måndags och så gym igår, lördag. Men imorn blir det nog löpning igen och så gym på tisdag tänkte jag. Har eget gymkort nu så jag behöver inte snylta på andra, men det är ju så mycket roligare att träna med en kompis! Skulle egentligen varit ner idag med och kört lite men det hinner jag nog inte. Eller hinner väl egentligen om jag sätter lite fart, men orkar inte sätta fart. Regnet gör mig slö...

Ska handla idag också. Mat i första hand, diskmedel och sånt också och kanske nån kartong att ha prylar i. En snygg kartong alltså, inte bara en skokartong utan en som man faktiskt kan ha framme. Så jag åker till ÖB och Rusta och så får maten bli på Coop.

Kommentarer
Postat av: Anonym

två gånger är jätte duktigt det med!! du går ju så sjukt mycke, glöm inte det! ta med grabben på gymmet också så har du en kompis!

2008-04-13 @ 20:47:51
URL: http://leeilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0