2008-08-22 | 20:09:01

Light Blue

Jag har snyltat på mammas parfym. Det var mitt "ryck upp dig, fräscha upp dig och kom igen nu!" såhär innan utgång. Tog även på mig en sjal, en ren kofta och en fleecetröja. Satsar på varmt mer än snyggt. Och duscha, borsta håret och sminka sig känns väl lite onödigt?? haha, jag är en lantis... eller en slusk?


Nu kommer de snart och hämtar mig, om 10 min.. en öl ska jag väl orka även om jag helst skulle kura ihop mig i soffan med en filt och en kopp te. Men det kan jag ta sen.


jaja, blir inte mycket till uppdatering nu men nu vet ni att jag lever iaf.

Kommentarer
Postat av: Kak

Hej hopp!



Den största grejen med kanel är (i alla fall enligt mig) att det är väldigt gott. Vad vore till exempel morgongröten utan kanel? Och så har vi ju kanelbullar, eller varför inte hela den kaneldoftande julen?



Vad hälsoeffekterna av ett stort kanelintag beträffar så sägs det ju stabilisera blodsockret. Jag tror, precis som du och de flesta andra här i världen, att en bra kost är grejen, men det ska bli kul att prova om det där kaneltillskottet jag införskaffat har någon effekt. Om resultat uteblir provar jag nog yoga istället. ; )

2008-08-22 @ 22:25:25
URL: http://kak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0