2008-01-20 | 11:51:06

20/1-08

mycket som hänt sen sist, bla att jag numera skriver på en sprillans ny dator! en liten laptop som är så fin så fin! och bara min =)

Carro var här, vi lagade mat och åt med Jenni, Helena, Sara och lille Sam och även Sassa dök upp. Mycket trevligt. I fredags var vi ut på stan minsann, jag Jenni och Helena. shit vilken pubrunda det blev!! Vi hann med både Djäknen och Orvars innan vi blev trötta och var tvungna att ta bussen hem. Sent blev det (kl 23.30) och fulla blev vi (en öl och en cider)! usch jag börjar bli gammal. Hur ska jag klara åre-veckan?!


Hunden gnäller, inte så ovanligt men idag förstår jag honom. Det är nämligen SOL ute!! För första gången på jättelänge så visst ska vi ut och gå långpromenad, men itne riktigt än. Jag ska ta en snabbdusch först och en kopp te. Han fick förresten va lös på åkern på morgonpromenaden, det var år sen jag vågade släppa honom där. Men det var så fint väder och det var tidigt på morgonen så inga andra ute. Härligt!

Mera då? det kanske inte är så mkt mer som hänt? skolan, som vanligt. jag är rätt less på det hela vilket känns trist eftersom det egntligen är kul. bara att 4,5 år börjar kännas som nog. Men ett år kvar nu bara. det ska väl gå.

Kommit fram till att jag borde börja träna (inget nytt iofs) men att jag inte har råd (inget nytt det heller).

Sol sol sol.

Nu sätta lite fart!



Förresten, kommentera gärna men skriv vem du är, annars blir jag sur!!

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Ja, dom som satt muppigt i grenen. Dom vill jag ha! Om du har vägarna förbi stan i Uppsala så kolla om dom finns! Gärna mörka.. För finns dom så kanske jag kommer och köper dem! :) och typ eventuellt äter sushi samtidigt?

2008-01-20 @ 13:14:51
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: Anonym

yes tåget. från connex till veolia. nu sket jag i att posta byxorna. visst sa vi så?

2008-01-22 @ 10:26:16
URL: http://leeilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0