2008-06-19 | 17:07:44

Midsommar


Jag har botaniserat på systembolaget, det blev en Corona (att drickas med lime i), en vanlig Heineken (gillar dem! + att jag lite stolt kan säga att jag besökt Heineken museet i Amsterdam, hehe), en ale, Innis & Gunn (sägs vara speciell i smaken, lite söt, hoppas den är god!) och för att komplettera färgskalan så tog jag även en mörk öl, Primátor, en tjeckisk mörk lager. Till sillen och potatisen ska vi prova en ny snaps, Göta Kanal, med smak av pors, cognac, vanilj och torkade örter. Hmm.. får väl se hur det smakar, sprit gissar jag på. Till festligheterna skall även en del sprit medbringas och något att blanda ut denna med. Drinkar helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, sveper du Göta kanal rakt av kanske du blir lite lullig ;)

2008-06-19 @ 21:05:41
Postat av: Anonym

ojojoj törstig ser jag

2008-06-20 @ 00:48:11
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0