2008-05-18 | 18:39:24

Helgen snart slut.

Idag har jag köpt 50 m staket. 1,5 m högt. Blir finfint! En liten rastgård till hunden att vara ute i i sommar.

Dessutom har jag skrivit klart mina YF-moment från åk 4 (oups...) och ska nu bara maila in dem och få dem godkända. Sen har jag inga ursäkter för att inte TFa som smådjursvet i sommar. Men jag tänkter ändå va ledig nästan hela sommaren!

Ska jobba totalt 4 dagar i sommar. På stora  hundmässan i Sthlm i början på juli. Det känns alldeles lagom =)

Har även promenerat i skogen med hunden och ätit ärtsoppa till lunch. Ärtsoppa är gott, men man bör inte äta det tre ggr i veckan. Man tröttnar... men det är billigt och man kokar ju oftast en stor kastrull, inte bara en portion. Till middag blir det nog wook med ris och räkor.

Har även hittat en underbart söt liten greyhound-blandis valp från Irland. Nån som vill ha? Får jag? Kolla här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0