2008-05-06 | 15:39:11

Nya tag

Efter ett par veckors slappande (förkyld, sen fest, valborg och bortrest) så måste jag nu komma igång med tränandet igen. Förra veckan tränade jag bara en gång lite halvengagerat och veckan innan det blev det också bara ett besök på gymmet . Igår blev det en lite lite längre löprunda än vanligt och idag ska det gymmas. Imorn är det förståss tv-kväll men sen får vi se om  jag hinner ut och springa en gång till i veckan.

Så idag är planen biceps, bröst och rygg. Försöker va lite effektiv så det ska bara ta en timme är tanken. Borde även bege mig ut på långpromenad snart, kanske gå och handla samtidigt.

Frukost nr 1: Fil och müsli (Euroshoppers billiga, både god, nyttig och billig!!).
Fruskost nr 2: Gröt med fiberhavregryn, hela linfrön, russin, äppelmos och laktosfri mellanmjölk till.
Kaffe m mjölk och lite muscovadosocker på f.m. (Hur får man muscovadosockret att inte bli en enda stenhård klump??)
Lunch: Idag har jag lunchat på Gallan (lunchrestaurang) med två vänner. Blev en rejäl portion kalops och potatis och en tjock skiva hembakt bröd med smör på. Deras salladsbuffé var tyvärr jättetråkig så det blev bara lite rivna morötter till. Tänkte nog äta omelett till kvällsmat så får göra en sallad till det då. Hmm kanske skulle koka mig lite te.... eller äta ett äpple... mellanmålssug i magen..... =)

Hade nåt jag tänkte skriva om men nu minns jag inte vad det var.. ska nog plugga lite istället. Hoj!

Kommentarer
Postat av: amelie

förstår precis hur du tänker! Alla får leva som dom vill, och tack gode gud för det =) ha en bra dag! :)

2008-05-06 @ 18:18:25
URL: http://ameliepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0