2008-11-08 | 20:25:10

Lördagkväll

Jag har i tre dagar drabbats av huvudvärken from hell (Anna, hur känns migrän?). Första dagen ackompanjerad av en härlig feber. Mys mys, ligga fullt påklädd under täcket och frysa. Stackars hunden fick inte så mycket aktivering de dagarna. Jenni och Loke var snälla nog att ta med honom ut på långpromenad på fredagen, kika här om ni vill se.

Idag har huvudvärken äntligen släppt och jag tog med mig pojken och alla hundarna ut på en två timmars promenad i Hågadalen. Ghanim gick lös i skogen och sen släppte vi alla tre hundarna i kohagen nere i dalen (inga kor ute förståss!) så de fick rasa av sig ordentligt! Och gissa om det var skoj, taxen var helt vild, Vilgot sprang som en vinthund minst och Ghanim var lycklig som få! En härlig dag helt enkelt.

Nu har vi ett monster här hemma. Loketoke ska sova över eftersom hans mamma och pappa är på fest. Men hittills har han varit försvånansvärt snäll, och nu dessutom äntligen somnat! Får se hur det går imorn när vi ska ut och gå. Det lär bli livat!

Nu var egentligen planen att jag skulle plugga men jag tror att jag kollar på en Bond-film istället och sen går och lägger mig =)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Föga anade du vad morgondagen skulle komma med i fråga om rabies och annan galenskap. Moahahaha!

2008-11-09 @ 21:06:14
Postat av: Linda och Naim

Hej!



Vad roligt att du har Naims halvbrosa! och det skulle vara jättekul att ses.



Erik är i Uppsala ett par dagar i veckan och ibland är Naim med honom. Väldigt sällan är jag med men eftersom jag nu ska vara föräldrarledig finns kanske möjlighet att följa fler gånger under våren.



Till saken hör ju dock att Naim tyvärr är rätt rädd för främmande hundar och att det därför krävs lite tålamod. Man kan liksom inte bara släppa ihop honom och de busar på en gång. Men som sagt, det vore jätteskoj att ses någon gång. Vi får hålla kontakten och se när det kan bli lämpligt.



/Flocken Thelin

2008-11-10 @ 10:29:16
Postat av: Anna

oh.. det sitter på ena sidan typ vid tinningen gör ont som fan, man mår illa, blir ljus och ljud skygg och jag kan inte äta söta saker utan att spy om jag nu kan äta nått alls. typ så känns det.

2008-11-10 @ 15:13:23
URL: http://countache.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0