2008-11-29 | 12:09:56

oinspirerad

Jag har ingen inspiration till att skriva. Jag har ingen inspiration till mycket alls, så jag tänkte göra såna viktiga saker som måste göras och som inte är så kul så man bara gör dem utan att tänka så mycket. Så planen för dagen:

-diska
-vika tvätt
-byta lakan
-ut i skogen med hunden (kom ihåg att tanka först!)
-städa

och om allt det här funkar och blir gjort (hur troligt är det?) så ska jag adventspynta lite, dvs hänga upp en stjärna i fönstret och plocka fram min adventsljusstake. Vad kan man pynta den med tro? Jag är ju lite nervös över att saker ska börja brinna okontrollerat så jag vill inte ha nån mossa eller grejer... kanske lite snygga stenar? Stenar brinner inte så lätt.

nähäpp, får väl börja nu då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

pepparkakor, nötter, kaffebönor...

2008-11-29 @ 15:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0