2008-10-11 | 16:32:40

Bästaste bästa Ghanim!

idag har jag kommit över min rädsla och vågat låta Ghanim prova Lure Coursing. Han tyckte det var skoj!! Främst kul att träffa massa andra vinthundar, bl a kompisen Fenix och hans matte. Ghanim hade mycket att säga när de andra hundarna sprang "jag vill också!!!" lät det som! Och när det var hans tur sprang han så fint efter trasan! När trasan stannade tittade han sig om, "var är matte då?!" Duktig hund!! Min lilla älskling.... tyvärr blev det inga kort, kameran låg i bilen. Och den kan ändå inte ta kort på saker som rör sig, kolla bara agilitykorten i ett tidigare inlägg...

Kommentarer
Postat av: Jenni

Lokes syrra debuterade i LC idag! www.dobbe.se Pinchrar kan de med!

2008-10-12 @ 23:33:22
Postat av: Natalie

Ja precis, och jag tänker att eftersom att han fortfarande är under 1 år så är det väll bäst att fortsätta att räkna veckor eftersom att vid t.ex. SKK utställningar är valparna indelade i klasser, typ 6-9 månader, och där räknar man ju veckor och inte på det "enkla sättet" som du menar.

Men sen efter att han fyllt 9 månader-1 år kan man ju börja räkna som du gör, det gör jag ju med Whippeten också.



Förvirrade jag dig ännu mer eller var det lite begripligt? :P

2008-10-13 @ 21:39:30
URL: http://vieillerie.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag förstår, nej då är det förmodligen jag som gjort fel.. (A)

2008-10-14 @ 13:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0