2008-10-01 | 13:49:26

regnig höstig oktober

Hittills ingen höjdardag.

Det regnar. Vi ska på agilitykurs ikväll, kan ju hoppas att det klarnar lite, annars tror jag att varken jag eller salukin vill åka på kurs. Vi vill nog helst gå ut 5 min, kissa, bajsa och sen gå in och mysa i soffan. Det var ju fint i morse!!

Examensarbetet går så segt så segt. Nåt så fruktansvärt segt. Men det går iaf framåt, väldigt sakta, men ändå framåt. Alltid nåt. Måste nog ner på biblan en sväng och leta fler artiklar, blä...

Annars roar jag mig med att frisera en tax, den är väldans snäll men vi tar lite i taget för att den inte ska tröttna.


Hmm, man kanske skulle äta nåt?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vars från kommer taxen? Har nog missat nåt? Men såg de söta bilderna. :)

2008-10-01 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0