2008-10-19 | 19:40:20

Skogutflykt med familjen

Tänkte uppdatera lite.

Jag har sen sist haft besök av pojken. Vi var überkära och hade helg mitt i veckan. Så nu i helgen var meningen att jag skulle plugga. Just den lilla biten gick lite sådär, men jag har hunnit med att umgås med min syster, promenera i skogen, äta god mat och spana på en ny salukikull. Mycket spännande med andra ord. Med exjobbet har det faktiskt gått lite framåt. Jag har insett att trots mitt mycket oproduktiva sätt att plugga så har jag fått ner 6 sidor på papper, tyvärr inte alls färdigt med referenser och fina meningar, men ändå nåt! Inledningen börjar bli som jag vill ha den, ska bara få ordning på mina referenser då.... Imorn blir det kanske lite shopping och på tisdag en playdate. Sen hoppas jag kunna åka ut i bushen och hälsa på Helén en sväng innan jag åker till Uppsala i slutet på veckan. Nästa vecka börjar en ny spännande kurs i nutrition. Det blir nog bra det.


Dagens skogsutflykt i bilder:


Familjen på väg på utflykt.


Ghanim solar medan vi fikar vid en ruin.


Ghanim tycker det är trist att fika så han får vara i snöre för att inte ge sig ut på egna äventyr.


Den här lille filuren njöt också av solen.


Än är inte sommaren slut.


Kommentarer
Postat av: Helén

Mysigt skog! Å så fint väder också!

Tror jag är hemma tisdag, torsdag och fredag i veckan! Får passa in en dag där det passar dig också! Hörs hörs! /H

2008-10-19 @ 19:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0