2008-10-28 | 15:36:02

Tisdag e.m.

Och hittills har det gått såhär:

  • Inget jobb sökt, har dock lyckats ringa ett samtal till New York av misstag.
  • pga regn struntade jag i långpromenaden och gick bara 20 min. Ska väl ut nu istället, det är uppehåll, hoppas det håller i sig.
  • föreläsningen var marginellt bättre än den igår, eftersom den igår var inställd. den idag hölls iaf och det får man väl säga är ett framsteg.
  • kl 17 ska jag gymma, får se om det sätter fart på min kropp. fryser som attan! en stund i bastun skulle sitta fint också... Syster! jag behöver ett träningsprogram! önskas: lite mera flås, lite fastare rumpa, lite plattare mage, tack! och dessutom självklart lite förebyggande så jag inte får ont i ryggen och sånt...



Kommentarer
Postat av: Jamilla

Att föreläsningen idag var marginellt bättre än den igår som inte ens hölls är ju inte direkt ett bra betyg. Hoppas det blir bättre! =)

2008-10-28 @ 18:52:42
URL: http://jamilllas.blogg.se/
Postat av: Jenni

Hälften var borta från Harolds föreläsning idag och den andra hälften förstod ungefär hälften av vad han sade...

2008-10-29 @ 16:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0