2008-09-11 | 09:56:31

UFO

I förrgår såg jag ett ufo. Det var som nånting som lyste starkt och svävade i luften. Efter några sekunder lyfte det sakta uppåt och försvann bakom molnen. Lite som ett stjärnfall fast baklänges... Jag tyckte det var rätt tufft och tror stenhårt på att det var ett ufo. Pojken tror mer på en helikopter....

Igår började jag skriva mitt exjobb. Jättefint blev det. Jag har iaf gjort en formatmall och lånat lite böcker på bibblan, alltid en början! Nånstans måsta man ju börja och vi var väl på kursen rörande överens om att det svåraste av allt är att börja, att komma igång. Så eftersom jag har den svåraste biten avklarad nu så borde resten vara en bit av kaka! mmm... kaka.... kladdkaka.... choklad......

Ikväll är det agilitykurs igen. Vi har övat med tass-target på burklock, det går sådär... för tillfället så är Ghanim mycket för att skrapa med tassen på locket. Han blir också lite frustrerad om jag väntar ut skrapandet. Börjar nästan apportera locket och det vill jag absolut inte! Men idag fck vi till några fina med båda tassarna på locket och så lite luta sig bakåt, som att han är på väg att lägga sig med framdelen först. Det tycker jag borde funka. Måste ju va bra att han stannar upp och lägger vikten lite bakåt på balanshindrena och sånt. Ska försöka lägga in lite omvänt lockande eller nåt för att få honom att stanna på burklocket tills han får frikommando också. Lite struktur i träningen helt enkelt!

Imorn drar jag till Jämtland och plockar lingon. Ha det så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0