2009-02-20 | 14:24:59

Solskenspromenad!


Grabbarna på långpromenad/kissrunda, beror lite på vem man frågar.


Vi gick till tennisplan, inhägnad, som ligger kanske 50 meter bort. Där tänkte jag att de kunde få leka lite, men Ghanim var inte så intresserad av att leka med snorungen. Han hade viktigare saker för sig, som att kissa på väl valda ställen... Emir har nu dubbla täcken på sig, eller han har den fina tröjan han fått låna av Ester och ovanpå den har han det fina blå täcket som Loke varit snäll och lånat ut, så nu kan han inte påstå att han fryser iaf! Annars har han ingenting på sig när vi bara ska ut och kissa/bajsa, men nu skulle vi ju vara ute i flera minuter så då blev de kläder på! Annars låter han pip och gnäll och ser ut som världens ynkligaste tills han får komma upp i famnen, gärna innanför jackan... Än så länge funkar det att bära honom när jag tar ut Ghanim på kissrunda. Ghanim vill inte bajsa precis vid huset så vi måste gå iaf 15-20 min för att han ska känna sig bekväm med att uträtta sina behov. Så jag hinner bli lite trött i armarna, lillen är tung! Snart kan han ju gå själv hela rundan, speciellt när det blir lite varmare ute... Långpromenaderna får bli lite lidande nu, men tack vare snälla vänner som lånar Ghanim på långpromenad eller passar valp medan jag går ut med Ghanim så har det iaf blivit en timme om dagen nu den här veckan. Skönt för Ghanim att få komma ut en stund och slippa det lilla monstret....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0