2009-07-23 | 18:50:04

torsdag

jourdag idag. inte kul. usch har ni tänkt på vad slarvigt och fult jag skriver? hmm, ska kanske skärpa mig, men men...

det har hänt mycket nu sista tiden:

* blivit singel
* skaffat lgh i Uppsala
* flyttat ur gamla lgh i Uppsala
* sålt gamla bilen
* klippt mig
* ja... vad mer? det där räcker väl?


idag är en tråkigt dag, den får gärna fortsätta så.

i helgen ska jag sy mig en klänning. haha, igen! en enklare denna gång. blir nog bra.

tipsa mig om bra musik! jag behöver bra musik.

Kommentarer
Postat av: Helén

OJ, här händer det grejer!

Så du flyttar tillbaka till Uppsala igen, har du jobb där också?

Måste höras! Kram!

2009-07-23 @ 22:16:52
Postat av: moster

Uppsala? Vad händer?

2009-07-24 @ 10:58:07
Postat av: Anonym

har fixat lgh och planerar att bo där under hösten. mer än så vet jag inte vad som händer! =)

2009-07-24 @ 15:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0