2009-06-05 | 19:03:27

Plugga mera??

Hur tänkte jag nu egentligen??

Jag har precis anmält mig till en distanskurs i pedagogik på Uppsala universitet till nästa läsår. Nåt om vuxnas lärande och kompetensutveckling. Spännande, visst, men... har jag inte redan pluggat i 5,5 år?

Ah, jag tror det är en bra kurs att läsa! Och ångrar jag mig så struntar jag i det helt enkelt!


Annars funderar jag på att byta karriär, dagen har varit sisådär. Jag har diagnosticerat en kviga som icke-dräktig men med stort frågetecken, dvs brunstpassning i tre veckor och om ingen brunst - ny dr.us!!

Jag har klämt på en stor tjur som hade ont i benet. Well, jag kom fram till att den hade ont i benet.

Jag har tittat på en mycket halt häst och funderat över var tusan jag ska göra med den? När jag redan åkt därifrån kom jag förståss på en massa grejer jag hade kunnat gjort. Men då var det så dags.

Så egentligen har jag inte gjort något vettigt alls idag.

Nu ska jag snart åka och hämta pojken vid flyget, men hinner nog sy lite innan det är dags att åka! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fragade vad jag tyckte. jag tycker du ar galen, men det ar ju bara min asikt,,,

2009-06-06 @ 14:07:21
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0