2009-06-08 | 20:20:32

Sömnbrist, och värre blir det väl

Nu tror jag nog att myggen är på ingång. Förhoppningsvis är det så som min hyresvärd säger - det blir inte så farligt mycket mygg här! Men hon är ju en sån där norrlänning och dem ska man aldrig lita på i myggfrågor.


Jag har hemlängtan. Jag trivs ju så bra hemma. Det kluriga är att jag inte riktigt vet var hemma är för tillfället.
Hemma är INTE:

denna tillfälliga bostad i norrland
den uppsagda lägenheten i studentstaden
pojkvännens andrahandstvåa på ön


kanske mammas och pappas hur fortfarande får räknas som hemma? Fast jag inte bott där på sex år.


Så efter att det här "första-veterinär-jobbet-prova-på-att-jobba-på-distrikt"-projektet är över tror jag att nästa projekt blir att hitta ett hem åt mig. Kanske blir det pojkvännens andrahandstvåa på ön i några månader iaf. Sen är ju planen att jobba, bli rik, betala av studielånen, köpa ett fint hus!

Nu är jag toktrött, skjutsade pojken till flyget i morse kl 05.15, sedan har jag jobbat. Och mer jobba lär det bli, på tisdag kommer jag sova halva dagen, sedan åka söderut, längtar!!! Vem vill fira midsommar med mig i Uppsala??

Kommentarer
Postat av: Changrila

Åh, jag känner så väl igen det där med att inte veta riktigt var hemma är, men att vilja dit...



Jag firar gärna midsommar med dig, om det är hundvänligt midsommarfirande ;)

2009-06-11 @ 00:14:06
URL: http://changrila.blogg.se/
Postat av: Changrila

Jag befinner mig i Sthlm hela tiden nu, men det är ju inte alls svårt att ta sig till Uppsala (hoppas jag inte säger för mycket nu...) så en vinthundsträff borde kunna bli av utan problem.



Men du, maila mig, eller adda mig på msn om du har det, så blir det lite lättare att ha kontakt. [email protected] är min adress.

2009-06-12 @ 19:56:41
URL: http://changrila.blogg.se/vinthunden
Postat av: Anonym

hur mår du?

2009-06-12 @ 19:58:54
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken härlig blogg du har! Fortsätt blogga på! ^^

Titta gärna in på min blogg, om du har tid ♥

2009-06-12 @ 19:59:58
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: En modells liv [ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG NU!]

Vill du bli veckans blogg? Gå med i min tävling nu.



Om du inte vill de så kan vi ändå lägga till varandra på bloglovin :)



KRAM

2009-06-12 @ 20:02:26
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: Helen

"Hemma ar dar man sist satte sig" (Pumba)



Skamt och sido, du kommer nog pa vad som ar hemma, tids nog iaf...



Du kan lasa om var resa pa resdagboken.se, HAHS, om du vill! Vi har mygg har med, och jo, mycket mygg ar det nog i norrland!



KRAM

2009-06-15 @ 12:00:35
Postat av: Helen

"Hemma ar dar man sist satte sig" (Pumba)



Du hittar nog dit egna hemma, tids nog iaf...



Jag ar i Malaysia nu, du kan folja resan pa resdagboken.se, HAHS iar med. Mygg finns har med, och jada, norrland har mycket mygg... ;)

2009-06-15 @ 12:02:49
Postat av: Helen

Ah, nu kom forsta inlagget in ocksa..jaja... :P

2009-06-15 @ 12:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0