2009-05-30 | 21:13:29

Sommar och ledig helg.

Lördag, helgdag. Soligt och härligt och bara till 80 % förstörd av jobbet. Alltså för att jag varit upprörd över jobbet. Funderat över jobbet och oroat mig för nästa vecka på jobbet.

Men lite bra dag också, soligt och varmt som sagt! Var ut mitt på dagen och promenerade och njöt av värmen (=svettades som en.. gris.. fast ni vet ju att de inte svettas?), grabbarna badade men jag avstod. Vattnet var svinkallt. Sen har Emir sovit hela e.m. (...som en gris...) och här har varit så tyst och lugnt. Nyss var vi ut och busade på en stor äng, (ok då, hövall kanske det var) och grabbarna sprang som små tokar, badade i ett äckligt dike (mest Ghanim) och grävde i sorkhål. Gissa om de var rena och fina sen? =) som små grisar!

Tror jag ska ta och spola av den stora i duschen lite... Han har en förmåga att lukta gammalt träsktroll när han varit ute och härjat. Jag trodde salukisar var renliga djur men ack så fel jag hade! Den ena badar i äckliga pölar, den andra äter bajs.


Emir 5½ mån poserar på strandpromenaden i Visby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0