2009-09-25 | 19:29:07

Gaaahhhh!!!

Jag vill slå den!! Jag vill strypa den!!
Jag vill stänga in den i ett rum och aldrig mer släppa ut den!!


Kan nån befria mig från den innan jag gör nåt dumt???


Den somnar nog snart men fram tills dess är den hemsk. Trots lunchpromenad och långpromenad. Trots tuggben att roa sig med. Trots att den fått middag och därför borde vara trött och nöjd nu.


Till dig som går i hund-skaffar-tankar: Gör det inte!!! Skaffa inte valp, vuxen lydig hund är underbart att ha, men vild och olydig unghund är rena pesten.


--------------------------------

5 min senare:

den sover. den är väldigt söt när den sover. gullevalp.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha låter som att du har en fullkomligt normal vinthundsvalp! Det är 5 år mellan min nr 2 och n3... AV vissa skäl du beskrivit ovan. Men nr 3 har faktiskt mestadels varit en helt underbar liten bebba som har kunnat gå lös jämt överallt. Så en liten dröm om en nr 4 någon gång i framtiden finns redan...

2009-09-26 @ 10:39:50
URL: http://sagoruna.blogspot.com
Postat av: ANNA PEDERSEN

hoppas att du får en fin dag :D

2009-09-26 @ 11:04:26
URL: http://naannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dra ner på maten!!!?? Koppelpromenader förbrukar inte mycket energi.

2009-10-02 @ 12:11:49
Postat av: Anonym

Anonym: den är inte direkt rund så jag vill inte dra ner på maten. Nu går vi ju lååånga koppelpromenader och med tanke på att någon studsar runt mesta tiden så förbrukar den nog en del energi ändå.

2009-10-07 @ 11:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0