2010-09-13 | 15:16:36

lite struktur

blir lite mer struktur om man skriver upp vad man ska göra, vad man gjort osv. sen kan man ju skriva här så kanske nån läser och gottar sig lite i att de är duktigare, eller så tycker de att jagä r duktig, eller oavsett så spelar det ju ingen roll.

hursom, idag är första dagen på mitt nya liv. haha.
hade massor med energi imorse och kände mig riktigt laddad!
så jag har uträttat massor!

idag har jag köpt ett klippkort på friskis. imorn ska jag testa ett pass.
idag ska jag laga mat till kära sambon som kommer hem från jobbet om en timme.
idag har jag sökt ett jobb.
och framförallt:
idag har jag satt fast fronten på badkaret, som lossnat för en vecka sen eller två.. har även skurat badkaret med starka kemikalier och nu är det fint nog för att jag ska kunna ta mig ett bad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt! ha så kul hos carro! ses nästa helg=)

2010-09-15 @ 22:20:16
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0