2009-02-12 | 17:44:22

Intervjuer och mera snö.

Nu börjar jag bli lite nervös! Och fundersam. Det här med jobb alltså.

- hitta lämpligt jobb att söka
- skicka in ansökan
- komma på intervju

Är framme vid punkt tre nu. Jag var på en intervju förra veckan, ska på en imorn. Den imorn är jag ganska nervös för, men det blir nog bra. Skulle ju vara ett riktigt bra jobb. Men det var ju det där Lillamysan sa också... Jag vet inte, svårt det där. Hur man ska göra.

Imorn kommer också pojken hem från Gotland! Jippii!! Gissa om vi ska kramas! =) Heeeela helgen!

Hade väl några till jobb jag skulle skicka in en ansökan till. Jag tror det löser sig.

Jag är annars med på plan Ö! Jag kan baka kladdkaka och kanelbullar! Och sy förkläden i blommigt tyg!

I tisdags fick Ghanim busa med Fenix, igår gick vi 1,5 timme pulsande i skogen i 30 cm snö. Idag var vi och hälsade på i bushen och pulsade lite till. Vissa jagade älg... gissa vem? Det var alldeles färska älgspår i snön så jag antar att det var svårt för en saluki att hålla sig i skinnet, och på stigen uppenbarligen... Kul hade han iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, jag avvaktar, du söker. så får vi se vart plan Ö hamnar. Jag har även lagt till smoothie på menyn.....

2009-02-12 @ 21:53:19
URL: http://leeilas.blogg.se/
Postat av: Lilla Mysan

Lyssna inte till vad jag säger och gå in med förutfattade meningar. Det bästa är att bilda sina egna uppfattningar. Vem vet, du kanske får en helt annan uppfattning och syn på saker och ting. Lycka till imorn, jag tror du kommer rocka!

2009-02-12 @ 22:45:44
URL: http://lillamysan.se
Postat av: Emilia

Hej hej! Spännande att läsa om dina jobb- och hundplaner! Jag har en utmaning till dig. Vet att du inte gillar sånt,men jag provar ändå! =) Sköt om dig! kram kram!

2009-02-13 @ 10:39:44
URL: http://emilia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0