2009-10-27 | 11:42:05

Tillbaka i Visby

Jag har varit till Finland, men det vet ni ju redan. Det var inte så kul, men det var det ingen som trodde det skulle vara heller. Resan tog lång tid. Mycket färja blev det.

Äntligen hemma hos pojken och djuren. Borde kännas lugnt, skönt, bra. Men jag är stressad, vet inte riktigt över vad. Hmm...

Håller på med statistiken för exjobbet, och borde kunna skicka in det till handledaren idag eller imorn. Bra bra. Sen börjar planering för redovisning. Själva det skriftliga är ju inte klart, men nåt måste man ju göra och en PPP är ju alltid nåt. (japp, Power-Point-Presentation)

Så jag kan få ut min legitimation och sen byta karriär. Jag vill baka muffins!!! Äppelmuffins med kanel, chokladmuffins, morotskakamuffins och kanske citronmuffins? Eller med nötter i kanske. Kanelbullar, vaniljbullar, kladdkaka, sockerkaka, småkakor av olika slag. Apropå baka så ska jag baka nåt rågbröd idag tror jag. Det blir fint det.

Nu lunchdags! Sen blir det en sväng på galgberget, passar på nu när det inte blåser!


Kommentarer
Postat av: Helén

Kanske du kan kombinera karriär? Ett fint café på sommaren och veterinär på vintern. Eller halvtid/halvtid!:)

2009-10-28 @ 10:10:57
URL: http://yassmini.blogg.se/
Postat av: Helén

Förresten, får man läsa ex-jobbet sen? Vore intressant att se vad du kommit fram till!:)

2009-10-28 @ 10:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0