2007-12-16 | 16:37:29

sugig söndag

jamilla: hade en topp på 10 läsare under två dagar efter att jag lagt ut adresen på facebook men nu är jag nere på de vanliga tre igen (du, Leila och Emilia...)

idag har varit en blä-dag. igen. trött, ville åka till sthlm men hade inte tid eller pengar. Ville inte gå på stan men borde för att handla julklapp, kompromissade och åkte till boländerna. hata julhandel, hata trafiken, kallt och jävligt är det också och fortf ingen snö. blä. inte ens max-burgaren var så god som de brukar vara.

och nu borde jag väl ut med hunden men han verkar inte ha nå bråttom, långromenad i mörkret är inte så lockande.
julklapparna iaf färdiga, julkort inhandlade och ska skrivas och skickas. badrummet städat (bara resten av lgh kvar) och så packa och åka imorn då! det blir nog bra till slut men just nu känns allt trist och tråkigt.

nu ska jag värma mig med lite te (eller lite glögg kanske?) innan jag ger mig ut i kylan igen.



Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Glögg är gott och absolut en av de bättre sakerna med julen! Var glad att du inte åkte till stora sthlm (jag handlade onödiga saker för ca 1100:-). När inte mina killar vill gå långpromenader (dvs aldrig så här års) så slipper de (mer än gärna). Vi myser och aktiverar oss inomhus istället! Hoppas detta muntrade upp lite! Julkram!

2007-12-16 @ 16:58:04
URL: http://emilia.bloggagratis.se
Postat av: Emilia

Hej!
Och jag borde såklart tänkt på att fråga dig om du ville hänga på! Tanklösa jag!

2007-12-16 @ 20:29:59
Postat av: Jamilla

Holy cow, haha. så facebook var verkligen ingen bra marknadsföring! 3stycken är verkligen inte mycket! Jag kanske ska göra reklam för dig i min blogg någon dag, jag har ju stadiga 14 läsare =)

2007-12-16 @ 20:33:41
Postat av: Anonym

jonas soffa jonas säng.=) jour hjärna=)

2007-12-16 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0