2007-07-03 | 18:05:45

ser saker från den ljusa sidan

+ slapp som sagt övertiden i morse
+ ett stilla sommarregn föll på mig och hunden på morgonpromenaden
+ blev för en gångs skull inte sådär sjukt hungrig som jag vanligtvis blir på jobbet
+ slutade tidigt (!) 15 min tidigare än vanligt
+ orkade gå hyfsat långpromenad på en gång när jag kom hem
+ fortfarande inte hungrig, tänker käka lite fil och matlådan till  imorn är redan fixad så:
+ behöver inte laga nån mat idag
+ fika med Henning imorn ifall det inte regnar
+ "Men in Trees" hos Cissi imorn kväll
+ och på fredag kommer Björn hit!!


se så positivt!




(för er som orkar lyssna på mitt vanliga klag så kan ni få höra den ocensurerade versionen på förslagsvis msn)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tycker det är rätt skönt att läsa om ditt klag faktiskt - då betyder ju det att jag också får klaga ibland! Man behöver inte vara jättepositiv och lycklig jämt! Men tänk så mycket du kommer uppskatta tillvaron när du inte behöver jobba i Skåne längre! Kram kram till dig och vovven

2007-07-05 @ 18:49:21
Postat av: Emilia

Jag glömde skriva att det ju är jättebra att du ändå kan hitta alla små guldkorn i vardagen! =)

2007-07-05 @ 18:50:26
Postat av: Jamilla

Känner du hon Emilia här ovanför? Hon verkar vara en trevlig typ :)

2007-07-05 @ 20:47:50
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0