2007-11-18 | 19:43:00

hemma igen

har varit en vecka i skara, därav frånvaro. har lärt mig om hur ett slakteri fungerar, vad veterinären har för uppgifter. hur man kan arbeta med djurskydd genom att titta på döda djur, hur Gorbys piroger görs, och kåldolmar. att det är kallt i en -35 graders frys, att skara inte har nåt HM och att jag kan göra svåra saker som jag egentligen inte vill kunna göra.

nu är jag hemma, fick en liten förkylning av Karin, den hoppade över till pojken och muterade sig till en dunderinfluensa. nu ligger han däckad i min säng (känner mig lite skyldig så tar hand om honom på bästa möjliga sätt)

Bäbisen har kommit hem, han ligger på golvet och drömmer... det rycker i hans tassar.. söt...

jag ska lyxa till den lite med en kopp te och en sprillans ny "Femina" i soffan (nej, ska inte plugga till duggan imorn, så viktigt är det inte) och sen ska jag nog också sova tidigt ikväll.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0