2009-11-10 | 13:00:42

Halloweenfest och annat

I torsdags åkte vi över till fastlandet. Fredagen spenderades i Fagersta och var fulltecknad. Promenad, hälsa på mormor, handla salladsgrejer och öl (och nya Blossa 09 glöggen), långpromenad inklusive plockande av trattkantareller i regnet, snabblunch, fika på Vallonen med vänner från förr, brödbak och så lite slöande i soffan framför idol innan kvällspromenaden. Hann även med att plocka ihop en outfit för lördagens fest.

På lördagen åkte vi hyfsat tidigt till Uppsala, lunchade på stan (Café Unico) och jag hälsade lite snabbt på Jenni och Loketoke. Sen åkte vi ut i skogen, mitt ut i ingenstans. Det var en söt liten stuga på ett fint ställe men tyvärr var det ju så mörkt så vi såg inte så mycket av det under kvällen. En fest där på sommaren, grilla nere vid sjön och basta och bada... det vore fint det!

Festen var kul. God mat, mestadels trevligt folk. Vi spelade lite spel (jag förlorade...) och tittade på vampyrfilm. Jag var nog först i säng av alla... trött som tusan. Jag hörde inte ens när alla andra ramlade in nån gång framåt småtimmarna.

Det var inte direkt kul att sätta sig i bilen och åka mot Gotland igen. Gotland sucks. Inte lika mycket som Gran Canaria kanske, men det tar ändå nästan 7 timmar härifrån till Fagersta. Så ganska mycket sucks.

Igår var jag ganska seg. Idag lite mindre seg. Ska strax iväg och handla hundmat och gå en sväng med djuren i regnet. Ska försöka få med mig pojken, han "jobbar hemma". Så han bråkar på mig om mitt exjobb. Ah, han försöker väl va snäll men jag blir irriterad.

Ikväll är det ridning på lilla ponnyn, återkommer med rapport!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sucks x2

2009-11-10 @ 21:29:19
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0