2010-02-24 | 14:42:30

Vår i sikte!

Idag lyser solen och det är så ljust ute att jag insett att jag borde köpa mig ett par solbrillor.

Och jag kom på att snart är det vår! Och i vår börjar jag jobba på Strömsholm! Vilket innebär att jag kommer få tillbringa våren på Strömsholm!! Vänta lite så ska jag förklara:

I min ungdom pysslade jag mycket med hästar och sånt. Och eftersom jag är uppväxt i närheten av strömsholm så åkte jag förståss dit ofta, på tävlingar, träningar, hingsvisningar, kurser, veterinärbesök osv. Jag tyckte alltid det var så himla fint där på våren. Våren kommer liksom alltid en vecka tidigare till Strömsholm. När vi precis fått tussilagosar i dikeskanten har de redan fullt med krokusar och grönt gräs. Ni förstår kanske hur jag menar. Vackert är det iaf! De gamla stallbyggnaderna, den fina naturen, de vackra hästarna... Aaahh... Jag har alltid sagt att nån gång ska jag vara på Strömsholm en vår. Jag ska gå en kurs, jobba, eller göra nåt annat som ger mig möjlighet att vara där på våren. Och nu ska jag ju det!! Och jag får stanna över hela sommaren också :)

Är väldigt glad för mitt vikariat!




Kommentarer
Postat av: Ousa

Du har inte sagt nåt! Grattis!! Superkul, du får nog vänta dig besök i sommarvärmen :D

2010-02-26 @ 23:06:57
URL: http://www.metrobloggen.se/correr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0