2010-03-25 | 13:40:34

Dagens träning:

Morgonprom 10 min (=dåligt)
belastningsträning med karpalstöd
Lunchpromenad ca 50 min skritt och trav på asfalt
belastningsträning

sen blir det nog 30 min promenad ikväll också. med lite jogging.

Härligt att cykelvägarna tinat fram nu, så man slipper halka runt. Nu väntar vi bara på att skogen ska tina fram så man kan gå och lyfta på tassarna över stock och sten.

Apropå simning så verkar det dåligt med sånt. I Uppsala finns ett flertal ställen men i Västerås finns bara vattentrask. Däremot har de ju hundsim på Strömsholm, inte så farligt dyrt heller. Så kanske bokar jag in oss på lite sånt, ska bara kolla med sjukgymnasten först.

Funderade även på ett BackonTrack-täcke. Nån som har erfarenhet av ett sånt? Mot ömma muskler i ryggen.

Emir är glad som vanligt. Ganska lugn på promenaderna faktiskt, bara enstaka härj. Och han gillar att springa med matte, han sträcker ut benen i traven som värsta utställningsproffset! Haha, kanske skulle anmäla oss till nåt iaf... nä, nu är fokus på att bli frisk. Sen får vi ta det där med utställningar.

Annars verkar det lite kinkigt att ha med hund på nya jobbet, jag som tidigare fick uppfattningen att det inte var nå problem. Så finns det nån vänlig själ i Fagersta som kan tänka sig rasta mina djur mitt på dagen en 10-15 min nån gång så får ni gärna höra av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0