2010-03-24 | 11:06:54

Hundträning

Tänkte skriva lite om hundarnas träning.

Emir har ju varit hos sjukgymnasten och fått lite råd om hur han ska träna. Notera att där det står trav måste även matte trava för att Emirs långa ben ska få sträcka ut lite...

Tis: morgon 30 min prom i skritt och trav på asfalt.
belastningsträning av vä fram
e.m. 30 min prom i skritt och trav på asfalt
belastningsträning

Ons: morgon 30 min prom i skritt och trav på asfalt
belastningsträning
åka buss = balansträning
e.m. 45 min prom med karpalstödet på
belastningsträning
kväll 30 min prom med karpalstöd

Ungefär så tännte jag våra dagar skulle se ut.

På tisdag ska vi tillbaka för vattentrask.
Jag funderar även på att boka in oss för lite simträning, ska visst finnas i Västerås. Lillkillen behöver stärka sitt ben, samt muskla sin rygg och bakdel. Han är en klenis med andra ord! Ghanim skulle ju också kunna simma lite... det är nog bara bra för honom. Ska se om jag har råd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0