2012-01-24 | 12:40:27

2012, here we come!

Nytt år, lite nytt liv i bloggen kanske? (Ja, arbetslös, har tid att blogga...)
Iaf, hittade det här : http://humlespunk.wordpress.com/2012/01/22/men-nu-skulle-vi-ha-bootcamp-med-tema-backa-hela-veckan-och-backa-kurvigt-jo/ och blev lite inspirerad! Nu jäklarns ska det tränas backa med hundarna!! Haha, helt otroligt rolig liten filmsnutt!

Veckomål: Båda hundarna kunna kommandot backa, och då ta några steg bakåt. Vi gör det enkelt för oss, börjar med hunden framför mig, och så får vi se hur det går. Ghanim har kunnat det här förut så med honom tror jag jag snabbt kan byta till utgångsposition, troligtvis med hjälp av en vägg för att hålla positionen rak.

I övrigt då, jag exjobbar (nej, är inte klar än, men ja jag ska bli klar snart), försöker hålla efter lite här hemma med all disk, tvätt och damm som samlas i högar. Har även en del hantverksprojekt på gång men de har en egen blogg (hargjortdensjalv.blogspot.com) som inte är så uppdaterad tyvärr, kanske blir bättring där med. Än så länge vinter men jag börjar planera sommarens balkongodlingar och förståss drömma om den egna trädgården som vi ännu inte har. Som tur är så är min älskling också lite sugen på hus nu, så det dröjer kanske inte alltför länge innan vi har vår egen trädgård att odla i, springa i och gräva i!

Inget inlägg utan en bild är mottot, så jag har lånat några från Suvi som fotade när vi tog en tur till Kungsbyn i förra veckan var det väl...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0