2007-04-10 | 16:07:32

Fagersta

har nu spenderat 5 dagar här. imorn blir sista för den här gången, nästa gång till sommarn då? lär det ju bli...

just nu: slö, fikasugen (sockerberoendet går ej att undvika, påsk, tårtkalas och allmänt fikande...) varit ut till Hedkärra och tittat på nya ridhuset, tjuuuusigt! nästan värt att flytta hit igen efter att man är färdig =)

imorn: jobbintervju på Avesta smådjursklinik, håll tummarna! men om jag får det, hur gör jag då? 5 v i skåne är ju lättförtjänta pengar, men kanske roligare att jobba i Avesta? eller orka både och? vad vet jag... sen blir det uppsala iaf, efter intervjun då. Men in trees imorn kväll, går ju inte att missa! redan onsdag, shit vad tiden går...

åh jag måste ju berätta! den lilla golfen, Uffe då tydligen, han har blivit så ompysslad! fått nya däck, ny bilklädsel, sprillans ny bilstereo och en guldtvätt på statoil! (tacktal: och jag vill tacka mamma, och pappa, och min kära syster och morbror, jag hade inte klarat det utan er!) däremot låter den prutt och ska till verkstan på måndag för allmän service och fixning av avgasrör.

nåt mer? inte just nu tror jag, är inte så filosofisk eller så just nu så det fick bli en liten uppdatering bara (mest för att slippa skäll från arga kusiner...) nu fika, mamma försöker göda mig och jag hjälper så gärna till! =)

Kommentarer
Postat av: Jamilla

jag vet, sockerberoendet är inte att leka med... och mina skafferier är tomma.
Haha.. Lär ju få ta en tur snart igen och se the new improved Uffe =)

2007-04-10 @ 16:55:37
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: l

bra där

2007-04-10 @ 17:54:01
URL: http://leeilas.blogg.se
Postat av: leila

hur gick intervjun? har du åkt till uppsla än? vavavvavavaa?överlevde du pappas låga blodsocker?

2007-04-11 @ 14:44:15
Postat av: leila

hörde det!klart du ska ta båda får du två städer också och massa pengar och erfarenhet. kalas! pratade en kortis med mor. jag har tagit blodprovb idag. hb värde och t3 å detdär andra...

2007-04-11 @ 16:12:27
Postat av: leila

alla andra säger för på...så jag håller mig i skinnet. fick en chans idag med..hanns påskäg ligger här å väntar på att få ett litet medelande i sig.. men nej., jag håller mig å ska vinna en vinflaska bubbel av ditt ex!(vi har slått vad)

2007-04-11 @ 16:34:59
Postat av: leila

härligt. vårfint å nu skiner solen å. kanske blir vår trots allt! shit nu tappa jag en på tråden..jäkla koppleri

2007-04-11 @ 16:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0