2007-04-02 | 08:01:08

sjuk

ont i halsen, host host. sådär äckligt segt slem ni vet... som gör ont att hosta upp. så det riktigt skär i bröstet och tåras i ögonen när man hostar. och gör ont att svälja, och att nysa. och ont i huvet.  kanske har jag feber också (men min enda febertermometer har varit i Ghanims rumpa så den stoppar jag inte i min mun) och kanske borde jag sluta klaga men vad fan. tyck synd om mig! och det bästa av allt är ju att man kan inte va hemma från skolan heller, för missar man mer än en dag under en period på 4 veckor så måste man ta igen det på sommarlovet. fattar ni? sommarlovet!! lov är inte gjorda för att spenderas i skolan! men min listiga plan idag är att gå ner till kliniken, skriva upp mig på närvarolistan, gå på ronden och sen gå hem. kanske gå på patologrond kl 13 också, får se om jag är vaken då =) nu ska jag dricka lite te och brusalvedon. och snyta mig.

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Jag tycker synd om dig! att vara sjuk är pissigt... att systemet funkar så att vi studenter inte kan vara sjuka är ännu pissigare.

2007-04-02 @ 11:40:16
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: leila

sikket klag=)

2007-04-03 @ 13:22:09
URL: http://leeilas.blogg.se
Postat av: *Åsa

Äh va glad att du går i skolan och en bra utbildning är ju inget att klaga över! Ditt eget val :D

Tänkt såhär: Du slipper gå upp 05.00 för att skrapa rutorna på en bil, och att i snöstorm sedan gå på 18tak under en dag....då är du glad att dy går i skolan :P

2007-04-03 @ 19:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0