2007-04-21 | 13:18:09

tråk-lördag

städar.

lyssnar på musik, men den dränks i ljudet från dammsugaren.

saknar min vän. får inte ringa eftersom vi inte skulle ses så ofta nu. eller så har jag bara tråkigt

ok, ska inte sitta här och klaga, ska fortsätta städa tills min lägenhet är superfin! så behöver jag bara dammsuga lite sen inför nästa helg... (eller så tar det två dagar så är allt lika skitigt som innan) och sen ta en dusch och en långpromenad och ikväll är det spexmiddag på kåren. och vårt kamp-spex!! det innebär att ambitiösa och duktiga människor i vår klass har satt ihop lite kul sketcher om sånt som hänt under det här året på kliniken! mkt interna skämt, mkt driva med lärarna (som självklart är bjudna på middagen). Det blir nog jättekul!

ska jag då ha min nya röda klänning? eller kommer jag vara för uppklädd? folk påstår att de tänker komma i jeans.. men hallå?? borde vi inte ta alla chanser att klä upp oss? vi som till vardags lallar runt i blåa scrubs, med hunddregel och bajs på. ok, inte bajs så ofta, men man vet aldrig.

image8
Golfen besiktad och körklar nu! OBS!! INTE jag som parkerat.

Kommentarer
Postat av: leila

det verkar ordna upp sig till näst ahelg?uffe lever du sädar..fint väder lovat...=)

2007-04-21 @ 14:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0