2007-08-15 | 11:39:58

en bra början

Hittills idag en bra dag! jättetidigt imorse (ja 8.15 är väl tidigt??) for jag ut mot Hedkärra för att rida ut m Anna. nice nice... skönt att rida en häst som det är lite ordning på, inget hispigt nerv-vrak eller bångstyrig klumpeduns. Donn är verkligen superfin (ska komma ihåg att ta med kameran nån dag!), snäll att ha att göra med också. Cool i skogen, blir inte rädd för allt möjligt utan bara traskar på! Det är så de ska vara, pållarna... t o m när vi galopperade (lite busigt blev det =) så var han fullt kontrollerbar och blev bara lite glad när vi ökade tempot, inte alls så han försökte sticka eller bocka eller nåt tok. kändes tryggt =) och fint väder, sol och alldeles lagom varmt ute! fast det börjar bli kallt på nätterna, oroar mig lite för det där med att tälta... kommer vi hinna det?

nu ska jag äta lite, second breakfast är klart underskattat, haha... sen blir det väl att sätta sig med plugget igen då, undrar vad jag ska lära mig idag? kanske lite öronsjukdomar? eller immunologi? cancer? näringslära? hältor? det är bara att välja och vraka bland allt jag har kvar att läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0