2007-08-18 | 14:01:13

fan vad tråååkiga ni är!

man vill ju ha lite respons!! ja, ta åt er!! ni som läser, ni är inte många men  ni skulle faktiskt kunna kommentera lite... jag försöker ju att kommentera era bloggar, det är inte svårt. ofta far en tanke genom hjärnan när man läser en blogg, skriv ner den som kommentar! (ev redigera/censurera den lite först)


kom igen nu!! så försöker jag uppdatera lite oftare också, kanske t o m lägga upp lite bilder (kan bli mer när jag kommer hem till min egen dator...)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ok, jag tog åt mig lite. Är du i Uppsala nu? Lycka till med tentan! Vi har en amoebagasque att se fram emot!

2007-08-18 @ 15:30:59
Postat av: jamilla

Sorry.. Men förra inlägget, om hästar och plugg, gav mig inga kommentar-tankar som var lämpliga. Så därför lät jag bli :)
Men okej, ska skärpa mig =)

2007-08-19 @ 00:13:28
Postat av: Åsa

Jag har en tendens att alltid glömma adressen till din blogg så du får hojjta till i bland så ja säger nåt...

2007-08-29 @ 18:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0